czwartek, 27 grudnia 2012

Efekt bokeh przy udziale lampek choinkowych.

Cześć! Cały czas uczę się korzystać z mojego aparatu oraz robić z nim zdjęcia. Wciąż odkrywam nowe możliwości. Dzisiaj postanowiłam pobawić się lampkami choinkowymi i aparatem. Chciałam otrzymać efekt bokeh i udało się! Jestem jak najbardziej zadowolona, choć jeszcze nie jest idealnie, ale cóż - ciągle się uczę. :) Mój przepis na udany efekt bokeh? Zmieniamy ustawienia ostrości na własnoręczne i ustawiamy, aby obraz był jak najbardziej rozmazany, a następnie maksymalnie przybliżamy lampki choinkowe. To nic trudnego, a efekt jest moim zdaniem świetny. ♥ To pierwszy ze sposobów na taki efekt, o drugim powiem może kiedyś. Teraz jeszcze muszę nauczyć się otrzymywać taki efekt jako tło pierwszego planu. Życzcie mi powodzenia, bo na razie marnie wychodzi. Jeszcze mi się uda, a wtedy pokażę efekty na blogu! ♥
Teraz wybrałam te, według mnie, najciekawsze i niżej możecie je zobaczyć. :3






44 komentarze:

  1. eee no fajne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ci ten efekt wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszły Ci te zdjęcia. Jaki masz aparat?
    Dodaję do obserwowanych.
    ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 2 posty niżej pisałam o nim. Nikon D5100 z obiektywem Nikkor 18-105. :)

      Usuń
  5. Świetny efekt, podoba mi się :) Pamiętam, że też kiedyś robiłam takie zdjęcia, cyfrówką, ale wychodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny efekt zawsze go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam... Nic nie jest idealne :) Zdjęcia są śliczne ^^

    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to wygląda.

    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszły Ci niesamowite efekty ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak oceniasz sprawność Twojego Nikona po kilku dniach użytkowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie niewiele mogę powiedzieć w sumie na jego temat, gdyż dopiero go poznaję, ale po tych kilku dniach jest naprawdę świetny. Jakość zdjęć jest powalająca, jest bardzo, bardzo szybki, wygodnie się go używa, istnieje wiele możliwości na różne zdjęcia, pracę bardzo ułatwia też ruchomy ekran, filmy są dobrej jakości. Jestem z niego bardzo zadowolona, jak na razie nie dostrzegam żadnych minusów u niego. Polecam w stu procentach. ♥

      Usuń
  11. teraz można nakładać tekstury na foty. I to jakie piękne tekstury♥
    http://i-am-butterfly.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, można, ale pewnie wiele osób się ze mną zgodzi, że nic nie zastąpi tego, co wykonane samemu. ♥

      Usuń
  12. Też jestem na etapie nauki na swoim aparacie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do mnie !
    obserwuję i liczę na to samo :)

    roca-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam moją lustrzankę 2 lata (Nikon D 5000) i też czasami zaskakują mnie jej funkcje, o których nie wiedziałam istnieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hipnotyzujące *.*
    Fajnie ci to wyszło, próbuj dalej, tak się najlepiej uczy. Wypróbować wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Próbowałam dziś tego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na początek to jest super *.*
    Ja dopiero w marcu będę miała swój wymarzony aparat ;c

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo , fajny efekt i wogule świetny blog , tylko ,,pozazdrościć,, zapraszam do mnie http://bestfrendslmmk.blogspot.com/ .

    Obserwujesz ? , ja na pewno ..
    Komentujesz ? , ja na pewno ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie to wyszło.! ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się tu! :)
    zdjęcia wspaniałe

    zapraszam również do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześćć!
    świetne zdjęcia ,od razu mi się spodobały ...i świetny post
    ciesze się ,że tu wpadłam i będę wpadać
    oczywiście Cię zaobserwowałam ,bo warto

    a Ty może wpadniesz do mnie ? - demordie.blogspot.com

    happy new year !!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze, każdy sprawia mi ogromną radość. ♥
W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć na każde pytanie i odwiedzić blogi komentujących osób.